Jotta tänne tulisi jotain luettavaa niin laitetaan sitten minun runoseni ^^
Jälleen
Nään jylhän varjon kivien takaa ja kohta sen kantaja esiin tupsahtaa, siinä seisoo sanomatta mitään, tuijottaa vaan herkeämättä suloisilla silmillään.
Sanon hiljaa, kuiskaan vain: Sadepisarat poskellasi, kuin itketyt kyyneleet. Valuvat pitkin roisoista pintaa, se tuo keiheuden rintaan ja saa minut jälleen tuntemaan.
Näinh.. ^^
Kommentit